ulangtahun kelahiran pertama ;)

assalamualaikum...

sudah 3 hari stop berblogging ni. tapi rasa macam lama. terlalu busy untuk buat surprise kat budak wangi.hehe. oops.. macam dah lari topik pulak.

okay, ulangtahun kelahiran pertama? apa tu? untuk sape? anak ke? eh, masih terlalu muda untuk mempunyai anak. actually, hari ini ulangtahun kelahiran pertama untuk anak kepada cousin aku. seorang budak comel yang diberi nama Wafiyah... seorang budak kecik yang suka menari.hehe. so, tonight buat kenduri kesyukuran untuk dia. sebab apa aku suka main dengan dia? sebab dia akan buat aku teringat pada budak wangi aku tu.hehe. kenapa ? entry seterusnya aku bagitahu.

nak tengok ke budak comel  Wafiyah ni? hehe. sabar2. nak kena mintak izin umi dan ayah dia dulu. nanti malam aku bagi.hehe.



happy birthday wafiyah!
malam ni kita main dengan fafa..hehe



* esok adalah hari istimewa untuk orang paling istimewa dalam hidup aku. malam ni budak wangi ni balik Terengganu. semoga selamat sampai ye.. :")

No comments:

Post a Comment