help me!

sukar untuk membuat pilihan. tolong aku.!

Ibanez AS73 Hollowbody Semi-Acoustic Guitar
RM1020


 ni memang jadi idaman aku.. tak pernah lagi menyentuh ibanez punya brand. tapi aku tahu sound ni memang terbaik. Yuna, Herri (Bittersweet), Ikhwan (The Times) pon pakai benda alah ni kalu tak silap aku. but aku lagi prefer yang warna merah. memang cun.....



Sony Alpha DSLR-A300
RM1400




 aku nak berjinak-jinak dalam bidang ni pulak. tak salah nak mencuba benda baru dalam dunia ni. pengalaman baru sedikit so nak memburu pengalaman lebih banyak lagi. yang ni bukan model baru. aku tak nak yang model baru sebab banyak function nak kena tahu dan satu lagi aku memang tak mampu nak beli yang latest punya. harga gila babi mahal. 



dua benda ni yang jadi idaman aku. aku nak kena kumpul duit nak dapat benda2 ni semua. tapi masalahnya di sini, mana satu perlu aku utamakan? mahal memang mahal tapi apa gua kisah bro. biar papa asal bergaya. (tiru iklan kat radio X-FM). bukan nak bergaya tapi nak puaskan hati. kalau dah dapat apa yang kita memang nak memang puas hati walaupon benda2 ni mahal...ingat ape pak cik lennon cakap kat atas tu.. "life is what happen when you are busy making other plans". tolonglah aku buat pilihan!!

2 comments: