menjelang 1.8.2011

assalamualaikum pembuka bicara...

hari ni rasa sangat letih... aku bangun tido pon lewat akibat memutsal semalam.. bangun2 je rasa pening.. haha..

tapi tu bukan topik aku hari ini.. topik hari ni aku nak cerita bab rambut...  2 3 hari ni nampak gaya ramai member2 nak bercakap pasal rambut masing2.. aku punye rambut dah panjang tapi serius tak terurus beb.. so, dengan cuti 4 bulan ni bolehla simpan rambut sikit..haha.. kalu tak memang sampai bila2 tak dapat simpan..

aku punye target menjelang 1.8.2011.... rambut aku jadi macam mamat ni..




tapi aku tak nak la berkumis macam dia tu.. nampak kelakar pulak nanti.. dan satu lagi, aku takkan hisap benda yang dia hisap tu... target aku cuma unutk rambut dia je.. sekarang hampir 75% rambut aku macam dia...

lupa pulak nak bagitahu, mesti ramai yang tertanya2 siapa mamat ni kan.. korang jangan kenal anuar zain & faizal tahir je.. cuba bukak sikit pemerhatian korang.. nama mamat ni fizan... memang takkan kenal kalau setakat bagitahu nama fizan.. mungkin gambar seterusnya, identiti dia akan dikenali...


aku pon berangan nak perform macam dia.. ; )


dia ni penyanyi ke???


ni masa rambut dia pendek lagi..
gambar ni dah terpampang nama band dia...
so korang dah tahu siapa dia kan..

1 comment: